Forex fft


MetaTrader 4 MetaTrader 4,. . MetaTrader 4,. MetaTrader 4,. :,,,. MetaTrader 4. ,. MetaTrader 5 Fourier Analysis Dołączył czerwiec 2005 Status: Członek 24 Posty Każdy fizyk eksperymentalny powie, że narzędziem numer jeden do analizy sygnału elektrycznego jest szybka transformata Fouriera (FFT). Dla tych, którzy nie znają tej koncepcji, FFT może przyjąć sygnał w dziedzinie czasu i podzielić go na domenę częstotliwości. Ponieważ sygnały elektryczne są bardzo podobne do danych cenowych (oscylują i są pełne szumu), zastanawiałem się, czy ktokolwiek kiedykolwiek próbował analizować dane o cenach za pomocą Fourier Analysis. Oddzielny temat obejmuje także wiele technik redukcji szumów w eksperymentalnej fizyce, takich jak dithering i dodawanie białego szumu do sygnału (w tym przypadku ruchu cenowego). Czy ktokolwiek próbował jednej z tych technik? Dołączył Jan 2005 Status: Happy Forum Member 1,152 Posts Analiza transformacji Fouriera może być stosowana tylko do funkcji okresowych. Funkcja peryferyjna jest definiowana jako funkcja, która powtarza się w każdym określonym czasie. Nie ma to oczywiście zastosowania do akcji cenowych żadnego znanego instrumentu finansowego, po prostu dlatego, że akcja cenowa nie powtarza się jednakowo w określonych okresach. Z teoretycznego punktu widzenia transformacja Fouriera nie może być wykorzystana do analizy akcji cenowych walut ani żadnego innego instrumentu finansowego. Uważam jednak, że można go zastosować do analizy przekształceń Fouriera, ale do części działań związanych z cenami. Pozwól mi wyjaśnić to trochę. Jeżeli rozważana jest cena akcji danej pary walutowej, należy ją zmniejszyć, aby ograniczyć każdą część do określonego znanego limitu. Na przykład obniżenie akcji cenowej EURUSD na 2 dni w oparciu o wykres 1-godzinny pod warunkiem, że cena w tych 2 dniach oscylowała na przykład między 1.1900 a 1.2000. Następnie zastosować wygładzającą średnią ruchomą dla wyodrębnionych danych, a następnie uzyskać funkcję czasu średniej ruchomej, a ostatecznie zastosować transformatę Fouriera dla funkcji czasu średniej ruchomej. Krok średniej ruchomej jest ważny, ponieważ bardzo trudno będzie uzyskać funkcję czasu danych o cenach. Można to zrobić za pomocą dopasowania krzywej, ale jest to bardzo trudny i czasochłonny problem. Nie wiem nawet, czy istnieje oprogramowanie, które pasuje do wstawianych danych, czy nie. Po zastosowaniu transformacji Fouriera otrzymasz inną funkcję czasu, która składa się tylko z Sines i Cosinus. Funkcja będzie zawierać nieskończoną liczbę terminów. Pierwszy termin jest nazywany składową podstawową, a reszta nazywa się harmonicznymi. Oto funkcja transformacji Fouriera podczas analizy prądu przemiennego lub innej fali. Podstawowy komponent jest zazwyczaj najskuteczniejszym komponentem, z trzecim, piątym wzmacniaczem, który bierze pod uwagę 7. komponent. Zwykle wszystkie harmoniczne wyższego rzędu są pomijane ze względu na ich minimalny efekt. Oczywiście nie wiem, jaka będzie analiza ceny akcji walut. Teraz prawdziwe pytanie brzmi: w jaki sposób może to poprawić handel i spekulacje Jeśli analizujesz najnowsze dane, może to być bardzo przydatne narzędzie zaplanować cele cenowe, a także określić tendencje rynkowe. Po prostu wstaw wymagany czas w przyszłości w funkcji Fouriera, oblicz podstawowe, 3, 5 i 7 komponenty, a otrzymasz cenę. Ta cena w stosunku do obecnej ceny da wyobrażenie o następnym ruchu na rynku. Dlaczego to nie zadziała zgodnie z oczekiwaniami? Nie wierzę, że to zadziała zgodnie z oczekiwaniami, tylko dlatego, że para nie porusza się w całkowicie identycznych cyklach. Odchylenie to spowoduje błędy w prognozach transformacji Fouriera. 2- Rynek zyskuje popularność przez 60-70 czasu. Te okresy trendów nie mogą być analizowane przy użyciu analizy transformacji Fouriera. 3- The Fourier Transofrm został stworzony w celu analizy zachowania fal, sygnałów elektrycznych i prądu elektrycznego. Te zjawiska są całkowicie naturalne i poruszają się bez żadnych emocji. Z drugiej strony, na waluty i na każdy rynek finansowy wpływa wiele czynników, a emocje czasem napędzają rynki, więc nie może istnieć ustalona formuła rynku, dlatego systemy transakcyjne, które działały w przeszłości, nie działają w przyszłości, ponieważ ludzie się zmieniają, ale fale i elektryczność nie zmieniają ich nastawienia, ponieważ nie podoba im się na przykład sposób ich życia lub ataki terrorystyczne. Każdy fizyk eksperymentalny powie ci, że narzędziem numer jeden do analizy sygnału elektrycznego jest szybka transformata Fouriera (FFT). Dla tych, którzy nie znają tej koncepcji, FFT może przyjąć sygnał w dziedzinie czasu i podzielić go na domenę częstotliwości. Ponieważ sygnały elektryczne są bardzo podobne do danych cenowych (oscylują i są pełne szumu), zastanawiałem się, czy ktokolwiek kiedykolwiek próbował analizować dane o cenach za pomocą Fourier Analysis. Oddzielny temat obejmuje także wiele technik redukcji szumów w eksperymentalnej fizyce, takich jak dithering i dodawanie białego szumu do sygnału (w tym przypadku ruchu cenowego). Czy ktokolwiek wypróbował którąś z tych technik, Mark Jurik przyniósł znaczące doświadczenie w przetwarzaniu sygnału z jego kariery wojskowej, opracowując algorytmy śledzenia pocisków i inne techniki filtrowania szumów, aby przetworzyć dane dotyczące czasu największego zainteresowania dla rynków finansowych. Obecnie buduje najlepsze algorytmy wygładzania widoczne w branży finansowej. Podczas gdy większość wskaźników opóźnia się, im bardziej dodajesz cechy wygładzające, Juriks nie cierpi z powodu tych samych problemów. Całkiem sprytnie, a ty nie musisz poświęcać dużo czasu na wymyślanie koła. Nawiązuje także do innych znanych osób, takich jak Kauffman. Również Ehlers zastosował wiele technik przetwarzania dźwięku używanych w filtrowaniu dźwięku we wzmacniaczach do swojej pracy i używa wielu żargonów przetwarzania dźwięku jako metafor do filtrowania hałasu na rynku. Dzięki Narafa za obszerne wyjaśnienie FFT. To było o wiele dokładniejsze wyjaśnienie, niż udowodniłem. To naprawdę nie jest zbyt trudne do napisania algorytmu, aby wykonać FFT na zestawie danych (uważam, że cały punkt nie jest równy części FFT). W rzeczywistości program microsoft excel ma już funkcję FFT wbudowaną w pakiet narzędzi do analizy. A Mathematica i Matlab mogą również wykonywać FFT. Tak więc jedyną czasochłonną częścią tego byłoby wprowadzenie danych do arkusza kalkulacyjnego lub jakiegoś pliku tekstowego. W każdym razie prawdopodobnie masz rację. Wykonanie FFT na danych cenowych może nie spowodować żadnych silnych harmonicznych. Dane cenowe prawdopodobnie nie są tak powtarzalne, jak myślę. Ale nadal myślę, że mógłbym spróbować, żeby zobaczyć, czy to coś interesującego. Ten wątek jest dość stary, ale myślę, że warto go przywrócić. W szczególności zastanawiałem się, czy ktoś próbował zrobić analizę spektralną w czasie rzeczywistym na rynkach. Jeśli nie wiesz, co mam na myśli, to obraz FFT w czasie rzeczywistym zastosowany do dźwięku: Kolor (czarny-gtpurple-gtblue-gtgreen-gtred) implikuje siłę każdego komponentu częstotliwości w danym oknie próbki. Każdy próbował tego Jeśli nie, może być interesujące wypróbowanie danych dotyczących kleszczy. Być może rynek gwiżdże pewną nutę, zanim będzie mógł odwrócić. Fast Fourier Transform - Cycle Extraction Ive przebiegać przez ten wskaźnik cyklu FFT w ciągu ostatnich kilku tygodni. Jest to co najmniej interesujące. Chciałbym wiedzieć, czy ktokolwiek inny ma doświadczenie z tego typu analizą cyklu. Znam Hursta, Clyde Lee i Briana Millarda. Praca Briana Millarda jest jedną z najlepszych, jakie widziałem. Sprawdź tę stronę, jeśli jeszcze nie widziałeś jego pracy: Brian Millard Jedyną rzeczą jest to, że nie jestem pewien co do poprawnego użycia tego wskaźnika. Obserwowałem, jak te cykle działają od tygodni. Czasem są one spot-on, czasami nie są zsynchronizowane. I, myślę, że nie są zsynchronizowane z powodu wiadomości, które powodują dużą zmianę w prognozie waluty. To jak rzucanie kamienia do stawu. Nowe fale powodują, że pozostałe fale zmieniają fazę. Po prostu bawiłem się dziś rano (w pracy.), Chciałem zobaczyć, jak zareagują te wskaźniki cyklu. Po wiadomościach zacząłem obserwować ceny. Korzystam z EURUSD 1M, ponieważ moje konto jest małe (FXCM), ale cykle wciąż działają. Na podstawie tych zdjęć wskaźnik CZERWONY jest złożeniem o największej wartości 7 cykli. Pozostałe kolory to 4 najlepsze cykle. Po wiadomościach ceny trafiają do dziennego obrotu. Złożone i indywidualne cykle przewidywały ruch w dół po tym, jak sprężyna nawijająca znajdowała się tuż poniżej dziennego obrotu około 1,4320. Jasnozielone i pomarańczowe cykle wysychają. Ciemna zieleń i aqua są już w drodze. Więc mam krótko przed przerwą w 1.4312. Wkładając moje prawdziwe pieniądze na linię, zrobiłem miłe niskie ryzyko 45 pipsów na dzień. Tak, myślę, że masz taki sam wskaźnik, jaki mam. To jest domyślny szablon. Dodałem wskaźnik wyłamania kanału zmienności (niebieskie i czerwone strzałki), aby pomóc w czasie (mindhero). Wydawałoby się, że przyjmowanie sygnałów z kierunkiem kompozytu byłoby na naszą korzyść. Tak, przelicza fale na każdym pasku. Ale wydaje mi się, że na rynku forex, musisz opierać się na ciągłym napływie wiadomości wpływających na ceny. Gdybyśmy inwestowali w akcje, wiadomości nie są tak szybkie, a przewidywanie nadchodzących może nastąpić również w przyszłości (90 z dokładnością do 100 dni - na Millarda). Dlatego uważam, że trzymam się niższych ram czasowych, w których cykle są ustalane i szybko wchłaniane przez wiadomości. Próbowałem przeczytać o FFT. Matematyka jest daleko nad moją głową. Ja też lubię SSA (zbyt drogie dla mnie). Ma tryb predykcji, który mi się podoba, aby ekstrapolować cykle w przyszłość. Spróbuję zrobić to samo z tym wskaźnikiem, ale mogę zrobić to tylko z falami. Próbowałem odtworzyć kompozyt, dodając poszczególne cykle (powinien działać w teorii), ale nie mogłem go uruchomić. Procedura FFT robi coś ekstra przy obliczaniu kompozytu, o którym nie wiem. Jeśli potrafię wystarczająco ekstrapolować w przyszłość, aby przynajmniej projektować czas, w którym powinien nastąpić punkt zwrotny, byłaby ekstaza. Ale obecnie, dodając niektóre linie trendu i używając małego rozpoznawania wzorca, myślę, że mam coś. crodzilla: Przebiegłem przez ten wskaźnik cyklu FFT w ciągu ostatnich kilku tygodni. Jest to co najmniej interesujące. Chciałbym wiedzieć, czy ktokolwiek inny ma doświadczenie z tego typu analizą cyklu. Znam Hursta, Clyde Lee i Briana Millarda. Praca Briana Millarda jest jedną z najlepszych, jakie widziałem. Sprawdź tę stronę, jeśli jeszcze nie widziałeś jego pracy: Brian Millard Jedyną rzeczą jest to, że nie jestem pewien co do poprawnego użycia tego wskaźnika. Obserwowałem, jak te cykle działają od tygodni. Czasem są one spot-on, czasami nie są zsynchronizowane. I, myślę, że nie są zsynchronizowane z powodu wiadomości, które powodują dużą zmianę w prognozie waluty. To jak rzucanie kamienia do stawu. Nowe fale powodują, że pozostałe fale zmieniają fazę. Po prostu bawiłem się dziś rano (w pracy.), Chciałem zobaczyć, jak zareagują te wskaźniki cyklu. Po wiadomościach zacząłem obserwować ceny. Korzystam z EURUSD 1M, ponieważ moje konto jest małe (FXCM), ale cykle wciąż działają. Na podstawie tych zdjęć wskaźnik CZERWONY jest złożeniem o największej wartości 7 cykli. Pozostałe kolory to 4 najlepsze cykle. Po wiadomościach ceny trafiają do dziennego obrotu. Złożone i indywidualne cykle przewidywały ruch w dół po tym, jak sprężyna nawijająca znajdowała się tuż poniżej dziennego obrotu około 1,4320. Jasnozielone i pomarańczowe cykle wysychają. Ciemna zieleń i aqua są już w drodze. Więc mam krótko przed przerwą w 1.4312. Wkładając moje prawdziwe pieniądze na linię, zrobiłem miłe niskie ryzyko 45 pipsów na dzień. Jaka nazwa tego wskaźnikaWyślij moje prośby To świetna robota. Jak uzyskać prognozę 1 bar Z tego, co czytałem o pracy Briana Millarda, wykorzysta on prognozę jednego słupka, a następnie ponownie uruchomi FFT, która obejmuje prognozę. I nadal będzie to robił dla tylu barów, ile pożądane w przyszłości. Widziałem również gdzie indziej, że możesz przeprowadzić analizę przechodzenia do przodu, jak to opisałem, aby zweryfikować cykle prądu i wymyślić prawdopodobieństwo dopasowania do przyszłych cykli. Chciałbym być tak dobrym programistą, jak mój umysł wyobraża sobie, co chciałbym osiągnąć przy pomocy FFT. Technologia Wavelet mnie fascynuje. Fale są integralną częścią wszechświata, co oczywiście obejmuje rynki. Chyba nie wiem, jak korzystać z wszystkich funkcji pakietu FFTW. Ta matematyka zdecydowanie mnie zniechęca. Jestem programistą, ale niestandardowe bazy danych to moja specjalność, a nie programy matematyczne. Lubię programować EA i wskaźniki. Jestem pewien, że będę dalej analizował i opracowywał strategię handlową za pomocą FFT przez długi czas. crodzilla: Ive również widziałem gdzie indziej, że możesz zrobić krok do przodu analizy, jak opisałem cyklów prądu i wymyślić prawdopodobieństwo dopasowania do przyszłych cykli. Cóż, nie ma nic o tym wiedzieć, wystarczy poczekać, aż fale znajdą się w twoim kierunku, ponieważ fale sinusoidalne oscylują w ustalonej skali między 3 punktami, fale polifoniczne są harmonią rynku, więc kiedy jedziesz falami polifonicznymi, po prostu poczekaj, aż fale znajdą się w twoim kierunku, poczekaj na falę, tak jak wszyscy inni czekający na jego falę (sygnał, spust ..), a jeśli naprawdę śledzisz cykle przez kilka miesięcy, już znasz ruch fal i Mam na myśli formacje fal, ale tak, zgadzam się, że wiadomości czasami masują fale, zmieniając długość, odwracają fazę i tym podobne. ale to normalne dla rynku ruchomego. Lubię handlować (skalpować) rynek z cyklami iz koncepcją Rainbow na wykresach 5min, Rainbow zachowuje się jak analizator spektrogramów, kompresja ma to dynamiczne poziomy SR, które rynek produkuje z poruszania się w wymiarach. w tych dniach pracuję nad znalezieniem szybkości rynku, która da mi znacznie bardziej czytelne odczyty. crodzilla: Fascynuje mnie technologia Wavelet. Fale są integralną częścią wszechświata, co oczywiście obejmuje rynki. Nie tylko ty . i zgadzam się, nie tylko, że fale są integralną częścią wszechświata, jeśli wiesz, jak czytać te fale i mam na myśli: zachowanie fal w czasoprzestrzeni, odbicia i wiele więcej. Wszystko będzie gotowe: Prasxz, nie działa - nie ma pliku DLL systemu Windows Dołącz do nas pobierz MetaTrader 5 Copyright 2000-2018, MQL5 Ltd.

Comments

Popular Posts